zondag 25 augustus 2013

Maak je eigen LOVELISTBAG @LOVELIFEBAG




MIJN LOVELIFEBAG (C) BY FEMFOTOGRAFIE
Al jaren schrijf ik boekjes vol met Lovelists; allemaal dingen en momenten die ik mooi vind, waar ik van geniet en leuk vind om te doen. Het brengt een soort positieve vibe met zich mee: een soort positieve bril op de wereld. All you need is: (naast LOVE natuurlijk ;) ) een pen en papier! Te gek toch?

Mail deze punten naar Lovelifebag en jouw punten worden op prachtig canvas gedrukt. UNIEK, wánt: jouw kleur , jouw motief, jouw stof en voering. Zodat jij je eigen LoveListBag hebt die je aan jouw mooie dierbare momenten en mensen doen herinneren.

 
Mijn lovelistbag neem ik inmiddels  dagelijks met me mee naar alle huizen, restaurants, plekjes, vrienden, concerten en familie die ik bezoek :D Iedereen reageert reuze enthousiast en geïnteresseerd.
Hoe ziet jouw lovelistbag eruit?
 
BY LOVELIFEBAG
                                                                         

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten