maandag 16 september 2013

It's all about LOVELIFEBAG

LOVELIFEBAG (C)
Foto By: FemFotografie
Model: Maaike Walma
 
Een eigen onderneming is megáá stoer, te gek, ontroerend,  fenomenaal, fantastisch en geweldig (zo, dat is er uit!!)
Er worden deuren geopend die anders waarschijnlijk gesloten waren gebleven; opeens leer ik nieuwe inspirerende mensen kennen, kom ik in contact met de meest creatieve personen,  ben ik opeens in een atelier te vinden, vindt er een prachtige fotoshoot plaats met Femfotografie midden in Utrecht en doe ik wat ik leuk vind !

Toch komen er opeens ook allemaal andere dingen bij kijken naast het ontwerpen, bedenken van quotes, zeefdrukken in Atelier Kapitaal en achter m’n geliefde naaimachine zitten.
Namelijk:  de meerdere blauwe enveloppen die op één dag in m'n brievenbus belanden; de site die af moet en ook nog mooi moet zijn, zit ik elke maand ijverig in Excel cijfertjes in te vullen (ook pas net geleerd van Mike: “mijn dank is groot, Mike ;-) ) en moet ik mijn weg vinden tussen alle regeltjes.
Mijn nieuwste aanwinst in de ‘saaiere’ wereld der regels & regels is: het kopen van het merk  LOVELIFEBAG. Ondanks dit een  beetje onder de ‘noemer’: saai en bureaucratisch valt, ben ik opperst trots. Trots op het aller, aller, aller mooiste tassenmerknaam: LOVELIFEBAG.

En dat is dus: megáá stoer, te gek, ontroerend,  fenomenaal, fantastisch en geweldig    ;-)
Bedankt allemaal voor jullie support!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten