zondag 22 december 2013

FUCK PERFECTION: WAAROM MOET ALLES PERECT ZIJN?


Hoe vaak zeggen we wel niet: ‘perfect, komt voor elkaar’ of: ‘perfect, gedaan’.

Vaak willen we altijd alles perfect doen. Ik in ieder geval wel. Ik wil de perfecte vriendin zijn, perfecte dochter, perfecte zus, perfecte werknemer, de perfecte huisvrouw en ga zo nog even door.
Allemaal rollen die we vervullen en dan is er ook nog de perfecte: ‘ik’.

Perfectie: waar komt dat eigenlijk vandaan? Waar komt de urge vandaan om het altijd maar  perfect te willen doen en willen zijn?

Sommige mensen hebben hier totaal geen last van en nemen genoeg met een zesje of kunnen prima omgaan met een overvolle vuile wasmand en een nog vieze tafel van het avondeten van de dag er voor.

Het zou mooi zijn om daar een stukje van te hebben: stukje imperfectie.  Stukje: het allemaal niet perfect willen doen.
Om me daaraan te helpen herinneren heb ik de ‘perfecte’ (oeps…daar ga ik weer…) tas ontworpen:  FUCK PERFECTION BAG. Een tas die ik elke dag bij me draag en me daarom helpt herinneren aan dat ene kleine stukje imperfectie. Dat stukje: overvolle wasmand en plakkerige tafel. Het mag, want van wie moeten we perfect zijn?

Wil jij ook een dagelijkse reminder  van dat alles niet perfect hoeft te zijn?
Kijk op de webshop: http://lovelifebag.nl/product/fuck-perfection  en stel binnen een paar klikken je eigen FUCK PERFECTION tas samen.  
De FUCK PERFECTION met schattige vogeltjes maakt het bijvoorbeeld bijna ‘perfect’  ;-)

Succes met een dagje alles niet perfect te willen doen, dan ga ik dat morgen ook weer eens proberen J

 
Liefs LOVELIFEBAG

ELIZE

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten